Archiwalna Strona
Wysoki kontrast - wersja strony dla niepełnosprawnych
Listopad 2020 | >> | |||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Zgłaszanie przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego PSZOK.
1. Właściciel nieruchomości, może zgłosić przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne. Zgłoszenie takie (dalej zwane "reklamacją") może odbyć się drogą elektroniczną na adres poczta@drawno.pl, lub telefonicznie na nr (95) 768-20-31, a także faxem na nr (95) 768-25-05 lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Drawnie, ul. Kościelna 3, 73-220 Drawno.
2. W zgłoszeniu należy podać adres nieruchomości, datę i sposób niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne.
3. Do zgłoszenia zaleca się dołączyć dowody, np. zdjęcia lub film dokumentujące niewłaściwe świadczenie usług. Zdjęcia lub film należy wykonać w sposób, który umożliwi jednoznaczne zidentyfikowanie nieruchomości, której przedmiot reklamacji dotyczy.
4. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia nieprawidłowości.
Urząd Miasta Drawno
73-220 Drawno, Kościelna 3
tel. 95 768 20 31
fax. 95 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
NIP: 594-12-71-544
REGON: 000529717
Poniedziałek - Piątek - 7:30 do 15:30