Struktura organizacyjna Urzędu
I. URZĄD MIEJSKI, ul. Kościelna 3
Tel.
(95) 768 20 31
Fax.
(95) 768 25 05
e-mail: poczta@drawno.pl
Parter
pokój nr 1
- Skarbnik - Agnieszka Zarecka
pokój nr 2
- stanowiska: nadzór działalności podatkowej, sprawy gospodarczo finansowe, księgowość budżetowa, pobór należności podatków i opłat, wypłata wynagrodzeń, sprzedaż znaczków skarbowych, obsługa i księgowanie funduszy, księgowanie dochodów budżetowych, sprawy ubezpieczeń społecznych, wypisywanie dowodów wpłat, wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, nadzór podatków i opłat, informacje podatkowe
pokój nr 3
- stanowisko: organizacji i spraw osobowych
pokój nr 4
- stanowiska: ochrony środowiska i rolnictwa, najem lokali mieszkaniowych
pokój nr 5
- kierownik referatu - planowania, inwestycji i ochrony środowiska - Grzegorz Wiśniowski
pokój nr 5
- stanowiska: zagospodarowanie przestrzenne, zadania inwestycyjne i modernizacyjne na terenie gminy, drogownictwo i ruch drogowy, prawo energetyczne
gospodarka nieruchomościami gminy, nazewnictwo i numeracja ulic i placów
pokój nr 7
- stanowiska: informatyka; ochrona danych osobowych, sport, rekreacja, obrona cywilna
I piętro
pokój nr 9
- Oświata, stypendia szkolne
pokój nr 9a
- Ewidencja ludności, dowody osobiste, sprawy wojskowe, stowarzyszenia-zgromadzenia, zbiórki publiczne i archiwum
pokój nr 11
pokój nr 12
- Sekretariat, Burmistrz Drawna, Sekretarz Gminy
pokój nr 13,14
- Urząd Stanu Cywilnego, sprawy Rady Miejskiej i Przewodniczący Rady Miejskiej, stanowisko do spraw działalności gospodarczej, wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu
- kierownik USC - Dorota Maciejewska
II. SPICHLERZ, ul. Jeziorna 2
tel. (95) 768 2199
Parter
- Centrum Informacji Turystycznej - promocja, turystyka, kultura
- Stanowsiko ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
II Piętro